Meewerkend Teamleider Customer Care


Plaats regio Alphen aan den Rijn

Salaris: €2.500,- a €3.200,-


 


Onze opdrachtgever is een internationale LED verlichting specialist. Ze leveren een breed en gevarieerd assortiment van professionele verlichtingstoepassingen.


 


In deze functie ben je verantwoordelijk voor het aansturen van de medewerkers van de customer care afdeling, het plannen en organiseren van de werkzaamheden en het faciliteren van medewerkers zodat zij optimaal en efficiënt kunnen functioneren.


 


Aandachtsgebieden


-       Kwaliteitsbewaking: Klanten zijn op passende wijze geholpen en te woord gestaan doordat de medewerkers customer care over de juiste kennis en informatie beschikken en in staat zijn gesteld maximale kwaliteit te leveren;


-       Afdelingsmanagement: Maximale performance van de afdeling customer care is gerealiseerd doordat medewerkers van de afdeling op effectieve wijze zijn begeleid in het werk, er actief is gestuurd op het leveren van kwaliteit en werkwijzen continu zijn verbeterd;


-       Klantcontact medewerkers: Klanten zijn effectief, proactief en efficiënt geholpen en problemen zijn op passende wijze opgelost waardoor zij tevreden zijn over de geleverde producten;


-       Administratieve ondersteuning: De administratie omtrent orders en leveringen is op juiste en tijdige wijze verwerkt en gecontroleerd, zodat alle (klant)informatie tijdig beschikbaar is gesteld en klanten de juiste facturen en creditnota’s ontvangen.


Functie Eisen

-           Zelfstandigheid en persoonlijke ontwikkeling;


-           Een marktconform salaris, mede gebaseerd op ervaring;


-           Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. 13e maand, premievrij pensioen);


-           Contract rechtstreeks bij de opdrachtgever.


 


Gevraagd


-       HBO- werk- en denkniveau


-       Ervaring in een soortgelijke functie op het gebied van customer care


-       Affiniteit met techniek


-       Goede beheersing van Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling


-       Belangrijke capaciteiten: communicatief vaardig, leiding geven, plannen en organiseren, resultaat- en kwaliteitsgericht, probleemoplossend vermogen.



Solliciteren: meijboom@sagiusws.nl

Solliciteer op: Meewerkend Teamleider Customer Care

* required Fields

Verzoek meer informatie: Meewerkend Teamleider Customer Care

* required Fields

TYPISCH SAGIUS

  • Fee van slechts 15%
  • Wij regelen het voor u
  • No Cure No Pay
  • Garantieregeling

Schrijf je nu in:

Gebruik dit formulier om je in te schrijven als werk zoekende bij Sagius Werving & Selectie.

* required Fields

Plaats nieuwe vacature:

Gebruik dit formulier om een neiuwe vacature te plaatsen bij Sagius Werving & Selectie.

* required Fields